Суботній день

І ось довго жданні вихідні прийшли, але роботи за тиждень назбиралося дуже багато здавалося на два три дні. Першою справою була зварка вольєра для пса на замовлення. Отже почав я день в 8.00 ранку приїхавши до замовника почав варити металеву будку для собаки, тобто вольєр. Варив з кутника який був вже порізаний і готовий до зварювання, мені залишилось виставити та зварити будку, шкода фотоапарат з собою не взяв до 13.00 вольєр стояв зашліфований та готовий на своєму місці. Після отримання винагороди я поїхав у магазин інструменту де за зароблені гроші було куплено точило потужністю 300 ват., на два круга діаметром 150мм і посадочним отвором 32мм. Так як точило потужністю 550 ват на один камінь у мене є хотілося чогось маленького на свердла, ножі, і.т.д.
Третьою справою дня було встановлення дверей. На протязі тижня були куплені в будівельному магазині так названі двері гармошка їх потрібно встановити на кухню. Складністю цього виступала арка яка була зроблена і дверному пройомі та яку я не хотів втрачати. Завдяки ідеї хорошого друга та співробітника Олега програміста ЦДН ІФНТУНГ, модель дверної арки була в голові. Відмірявши ширину пройому я став різати ламіновану приту електролобзіком на перемичку на задню стінку, додаючи до розміру 6 мм. Після чого фрезером та вирівнюючою фрезою зібрав по 3 мм з кожної сторони та вирівняв плиту. Встановив перемичку на два кутники по два дюбеля з кожної сторони та задню стінку на три комформати до перемички та два дюбеля до задньої стіни. Дальше встановив двері як намальовано в брошурці шо була на дверях і от що вийшло…

Коментарі