Вкорочення заднього моста Москвіч 412

Мені дуже часто пишуть люди на пошту листи із запитанням "Скажи а як ти вкорочував міст?'. 
Отже в цій статті я постараюсь дати відповідь на це запитання. Не знаю чи правильно я робив, але вкорочений міст поки що працює. Після того як я вкорочував міст пройшло більше року тому можу про щось забути (прошу вибачення). 
Трохи теорії.
Колія заднього моста Москвича 412 із дисками від нього становить 1270 мм. Якщо ви хочите пізніше встановити диски від НИВИ чи від Газелі на цей міст ви мусите спочатку їх приставити та виміряти колію із цими дисками. Пізніше проста математика колію яку ви задумали зробити віднімаєте від колії що на момент примірки. Наприклад хочу міст врізати до колії 110см із стандартними москвич дисками отже, 1270 мм - 1100 мм = 170 мм. Мені із моста потрібно вирізати 170 мм розділемо на дві сторони і у нас вийде що на 85 мм з кожнього боку нам потрібно вкоротити міст.
Тепер практика.
1. Виміряв гарно по скільки потрібно відрізати з кожної сторони.
2. Розібрав тормозні барабани, вибив полуося, зняв редуктор.
3. Розрізав чулок та вирізав не потрібну частину (різав маленькою болгаркою щоб рівно та акуратно вийшло).
4. На око виставив та зварив чулок (обварював пару разів щоб не текло масло та чулок мав міцність).
5. Розрізав полуося та вирізав не потрібний кусок але на 1 см коротше, тобто полуося якщо скласти вийшли на 1 см. довші.
6. Відніс токарю який їх мені торцанув (зібрав по 0,5 см з кожної сторони, тобто той лишній см.)
7. Знайшов центер та засверлив м12 різьбу десь по 8 см. з кожної сторони (але я не міряв).
8. Міцно скрутили та виставили щоб були приблизно рівні. Та прямо в токарному станку прихватив з різних сторін.
9. Пізніше гарно обварив, але не памятаю якими електродами тоді не записав (мені токар дав спеціально для цієї справи).
10. Зібрав міст. 


Не величкий уривок відео про вкорочення моста.
Ще хотів нагадати для тих хто проектує собі міні трактор що у Москвіча є різні виконання редукторів і коли рахуєте швидкість та тягову силу обовязково впевніться у своєму редукторі та передаточному числі.
Якщо вам ця стаття сподобалась то клікніть по рекламі це буде винагорода за мій труд. Дякую. Успіхів ВАМ.

Коментарі