Саморобкий кутник 45 та 90 градусів

Знайомий попросив зварити не велику метало конструкцію у нього на балконі із профільної труби. День перед поїздкою я задумався, що мені потрібно із собою взяти, так як їхати прийдеться автобусом хотілося як найменшої сумки. Отже вирішив зварювальний інвертор, маленька болгарка, зварювальні кліщі, електроди, круги, рулетка, маркер і звичайно потрібно брати кутник під 90 градусів та 45 градусів. Кутники під 90 градусів у мене великі а під 45 взагалі не має, завжди в гаражі ріжу на будь який кут відрізним, але його я точно автобусом не повезу. У магазин іти вже було пізно от і я вирішив зробити саморобний не великий кутник під 45 та 90 градусів і цим вбити двох зайців.
Зовсім не давно мені в руки потрапив шматок пластмаси товщиною 5 мм. Акуратно намалював шаблон кутника і ручним лобзиком і дрібною пилочкою вирізав кутник, дрібним шліфувальним папером зашліфував сторони різу.  Розміри можуть бути різні я намалював які робив я.
Висвердлив по два отвори в заготовках та зкріпив на болтики М4.
Перевірив на профілі. Результатом досить сильно задоволений. 











Коментарі