Моя гараж-майстерня

Кожний із нас свій вільний час проводить як йому подобається, наприклад я полюбляю годинку чи дві після основної роботи попрацювати чи просто відпочити у гаражі. Так як основний мій заробіток пов'язаний із сферою ІТ технологій а це у більшості випадків сидячий спосіб заробляння грошей, то одну дві годинки на день розім’ятись у гаражі іде тільки на користь.
Почалось все з того часу як я купив свій перший автомобіль, як істинному інженеру його хотілося якось удосконалювати авто як у народі кажуть тюнінгувати. Мною був узятий в оренду гараж у якому я до цих пір втілюю свої ідеї у життя.
Гараж 5.8 на 3.4 метра мурований із цегли. Коли я приїхав у нього перший раз то із інструменту у мене був малий ящичок який вміщався у диск запасного колеса від авто. І стіна яку ви бачите на фото була повністю порожньою. За чотири роки вдалося трохи на збирати інструменти, виникала нові ідеї та щоб їх втілювати в життя був потрібний все новий та новий інструмент. Ключик за ключиком, викрутка за викруткою назбиралося інструменту так, що майже заповнило у гаражі цілу стіну. І хоч назбиралося вже на перший погляд багато різного інструменту, але і зараз коли щось роблю бувають потреби у нових при способах чи інструменті.
Отже мій гараж-майстерня на фото показана та частина гаража де я зберігаю інструмент. У цьому гаражі ще стоїть автомобіль та самоходка над якою я на час написання статті працюю.
Місця у гаражі як бачите вже стало досить мало а потрібен для втілення ідей ще деякий інструмент та обладнання.
Знайшов своє місце китайський сверлильний станок, зварювальний столик із інвертором.
Станок для холодної ковки металу зроблений із кутового редуктора, відрізний із болгарки, мале точильце також вписались у тісноту гаража.








Коментарі