Електронний штангенциркуль (Китай)

Наступає новий рік та свята і самому захотілося подаруночка. Замовив собі штангенциркуль китайського виробника. Штангенциркуль, мікрометр у моїй уяві це акуратний, добротно зроблений, міцний інструмент, із цим замовленим все навпаки, кути досить гострі враження що можна поранитись, його шліфовка погана… Коротше за якість виготовлення оцінка 3, правда бачив у Інтернеті огляди із багато гіршою якістю штангенциркуля, напевно у Китаї є різні заводи.
Включив штангенциркуль працює і досить великі цифри, що буде корисно старшим людям думаю можна і без окулярів розгледіти цифри екрана. Знаю одного хорошого токаря у якого підсвідомо якщо права рука бере штангенциркуль то ліва тягне із кишені окуляри.
Запитаєте для чого я брав цей штангенциркуль? У гаражі я маю штангенциркуль практично новий повірений, не розбитий, часів СССР, але часто бувають такі моменти коли він потрібний дома, довго розписувати не буду скажу тільки, що у кожного чоловіка завжди є що поміряти.
Отже, у комплекті був штангенциркуль, батарейка, інструкція на англійській мові. До речі зразу пошкодував що не брав штангенциркуль із футляром, це напевно було моєю великою помилкою, але нічого постараюсь щось підшукати.
На лицевій панелі три кнопки різних кольорів, червона - включення, виключення, синя – міліметри, дюйми, жовта – обнуління у будь якій точці.
Щоб зробити якісь висновки я міряв все що можна було поміряти, дружина сказала що "як дитині нова іграшка так чоловікові новий штангенциркуль". В цілому я задоволений той що мені попався штангенциркуль міряє досить не погано і на рахунок точності я задоволений, але скільки часу буде працювати поки не знаю. Китайський інструмент це або працює досить довго і добре або марно потрачені гроші... 




Коментарі