Молотки у гаражі-майстерні

Молоток це одне із найдавніших інструментів, що використовуються людиною. Я думаю, що на світі не має слюсарної чи авто майстерні де б не було цього інструменту. Я вважаю що у кожного господаря не залежно від того чим він займається повинен бути молоток. 
Нарешті вчора я вирішив зробити порядок із своїми молотками. Замінив поламані ручки на нові та полакував їх. Коли дерев’яна ручка не помальована чи не лакована від брудних рук маститься ручка та впитується в дерево бруд чи мастило. Коли ручка молотка мальована чи лакована її легко повитирати ганчіркою від бруду. У мене залишилось трішки лаку після ремонту домашніх дверей тому я ручки для молотків полакував.
Сьогодні лак на ручках висох і я вирішив зробити куток для молотків. Щоб вони були всі разом, щоб не бігати по гаражу шукаючи того чи іншого молотка. Та ще основним критерієм є зручність взяття молотка, щоб можна було однією рукою тримати деталь а іншою з легкістю взяти молоток.
Дивіться на фото як у мене вийшло. Дійсно дуже легко взяти той молоток який потрібно. 








Коментарі